Zoeken in deze blog

donderdag 28 oktober 2010

Ding 9

@netty, Het Web 2.0 was bij mij alleen op afstand bekend. had er wel van gehoord maar deed er niets mee. Het is erg leuk om nieuwe dingen te ontdekken en daar de toepassingen bij te zoeken. waar kan ik het voor inzetten/gebruiken is nu de vraag die ik mezelf regelmatig stel. Ik ben en blijf daarbij wel kritisch ten op zicht van het op grote schaal delen van software/bestanden, dit vanwege negatieve ervaringen in het verleden.
Ik zie zeker tussen alle nieuwe dingen wel voordelen in het telewerken, op afstand beheren, enz in mijn technisch vakgebied. Van Web 3.0 heb ik weer grotere verwachtingen het is uitgebreider, ook hier geldt dan weer de tegenstelling je moet meer info tot je nemen om alleen maar "bij te blijven".
maar ik doe het met plezier en ga vol goede moed de volgenden dingen doen.
Dick Oosterhof