Ding 22 is een leuk (zoek) ding, erg veel leeswerk maar leerzaam dat dan weer wel.
De mogelijkheden zijn legio en wat er nu nieuw is wordt morgen alweer achterhaald met iets nieuwers. Er zijn zeker mogelijkheden die in onze organisatie ingevoerd kunnen worden maar het beheren van al die nieuwe zaken daar moeten wel de handen bij geleverd worden.
Het Filmpje van Dennis Eijsten laat veel zien en is zeker het benoemen waard. Ik ga hem zeker volgen.
Bibliotheek 2.0 is een nieuwe naam voor allerlei gedachten en meningen. Welke er uiteindelijk blijvend zijn zal de tijd ons leren.
Ding 22 is een leuk ding, erg veel leeswerk maar leerzaam dat dan weer wel.
BeantwoordenVerwijderenDe mogelijkheden zijn legio en wat er nu nieuw is wordt morgen alweer achterhaald met iets nieuwers. Er zijn zeker mogelijkheden die in onze organisatie ingevoerd kunnen worden maar het beheren van al die nieuwe zaken daar moeten wel de handen bij geleverd worden. Filmpje van Dennis Eijsten laat veel zien en is zeker het benoemen waard. Ik ga hem zeker volgen.