Zoeken in deze blog

vrijdag 5 november 2010

Ding 23

@Netty, Hoera het is mij ook gelukt. Als senior van onze afdeling heb ik de 23 dingen ook doorlopen. Veel geleerd en opgestoken. Verschillende dingen zullen in de naaste toekomst een plek gaan vinden in onze bibliotheek. Nogmaals onze grootste valkuil is tijd en geld voor vernieuwingen vry te maken. Als dat er niet komt zou ik adviseren er niet aan te beginnen. Niets is zo frustrerend dan oude / achterhaalde informatie te moeten lezen.
Dank voor het coachen van deze dankbare leerling.
wat waren je favoriete Dingen die je onderweg hebt leren kennen en gebruiken Wikipeda, sites vol met mijn muziek keuze.

wat heeft dit leerprogramma “gedaan” met jou en met Bibliotheek Utrecht
Ondanks dat ik nooit stil sta en dagelijks bij leer hebben deze 23 dingen weer een heel ander informatie gebied bloot gelegd. Ik was erg geneigd maar in een beperkt gebied mijn informatie op te zoeken. 

waren er dingen die je verrasten, als onverwacht resultaat van dit programma?
Het werken op mijn blog en het plaatsen van informatie daarop. Daarnaast het twitteren, RSSfeeds en Wikipedia 

wat kan er gedaan worden om 23 Dingen te verbeteren?
De tip doorgeven dat je geen @gmail mag vermelden wanneer je een blog aanmaakt. Daar heb ik me suf op gepiekert. Het was wel laat op de avond maar toch. 

En vul aan: “23 Dingen was voor mij …”
leerzaam, inspirerend, veel (nacht)werk, het volgen van collega's was spannend en ook de competitie was leuk.

1 opmerking:

  1. dag Dick,

    het was gezellig!!
    En ik ben trots op je! Dat je het toch zo snel geflikt hebt!
    Leuk om te lezen dat je zo enthousiast was over bepaalde dingen. En binnenkort lekker lezen op je e-reader!

    Groetjes, Net

    BeantwoordenVerwijderen